Leapsa 4x4

marți, 18 august 2009

Mi-am luat leapşa. Niciodată nu am fost suficient de rapidă pentru jocul ăsta, indiferent că era pe coco, pe ouate sau pe ce se mai juca.

Acum e pe poze şi se joacă după regula: te duci în folder-ul cu fotografii, intri în folder-ul 4 şi alegi poza 4, după care o pui pe blog. Mie mi se trage de la domnul Adi Mihăilă, băiatul cu pană la cap de la ZU, din cauza căruia nu doarme nimeni şi pe care nu-l laud prea mult ca să nu-l deochi nici cu vorba, nici cu fapta, nici cu gândul.

Deocheaţi-l voi, dacă doriţi, pentru că şi înainte de centralizarea pozelor, şi după, tot el s-a nimerit la poziţia 4x4. Deci, doamnelor, domnişoarelor, domnilor...


1 Mai 2009 - VAMA VECHE. ADI MIHĂILĂ. Orice comentariu suplimentar ar fi de prisos. Precizez doar că în primele trei poze eram eu. După aia gata ;))

Şi pen' că aşa e frumos, dau şi eu leapşa mai departe la Cătălin Stelian, Cronicaru', Marian Boba şi Dodo.

6 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

m-ai dat gata!

eh, sa te mai aud eu ca nu vrei sa iti fac poza ca ai tzigara si bercicica in mana ca te bat :))

moaaaaaa... hai ca intru pe mess sa iti dezvolt :))

Narcisa Tomulescu spunea...

inocenta de mine... cum sa-mi faci poza cu tigara si berebere in mana?!? vrei sa vada mama ca m-am lasat prada viciilor?!? sa afle ce copil depravat are la usa? nah nah nah nah...

Adi Mihăilă. spunea...

crezi c-ar surprinde-o? :))))

Narcisa Tomulescu spunea...

pe ea NU. pe mine... tot ce se poate sa ma las(e) cu gura cascata. si cu ochii inchisi. ca la poza :D

Luluni spunea...

si la mine nu ?....e na ..bine m-am suparat :(

Narcisa Tomulescu spunea...

@ Luluni - poti sa te "servesti"... simte-te ca la tine acasa :P Te pup