Anul mortii (2)

marți, 8 aprilie 2008

Chiar incep sa cred ce scriam acum o luna: ca am intrat in anul mortii. M-am trezit ca m-am dus sa-mi fac analize, ca ma duc (culmea!) cu ele la medic ca sa-mi zica de ce sufar (nu la "mansarda", acolo n-am nevoie de diagnostic: creierasul meu e pur si simplu compromis), ca iau mai des medicamente cand ma doare cate ceva. M-am trezit gandindu-ma foarte serios la a-mi da/lua licenta dupa 2 ani de copilarit/delasare (asta poate pentru ca cineva m-a amenintat ca nu ma mai duce la mare la vara... mrrrr). M-am trezit ca-mi plac florile, pomii infloriti (acusica o sa miroasa peste tot a tei...), porumbeii, vrabiutele (mai lipseste sa incep sa studiez cu atentie paianjenii si gandacii... brrrrr) sau pestele din acvariul nepoata-mii. Dau atentie la detalii pe care pana nu demult le consideram "chestii ieftine" si inutile...

Oare imbatranesc urat sau pur si simplu incepe sa-mi pese?

0 comentarii: