Radiografie

duminică, 8 martie 2009

Recent am simtit nevoia de o palma zdravana. Pentru ca nu s-a gasit niciun binevoitor, mi-o lipesc singura, sub forma unui exercitiu de sinceritate, invatat de la cel mai drag prieten, fata de care am de tinut o promisiune.

Sunt ... lup moralist.
Aş vrea ... sa imi fac ordine in viata si ganduri.
Păstrez ... aparente.
Mi-aş dori ... sa fie totul mai simplu.
Nu îmi place ... sa urasc.
Mă tem ... ca devin insuportabila.
Aud ... prea des vocea constiintei.
Îmi pare rău ... ca uneori ma port ca un copil.
Îmi plac ... momentele in care realizez ca pot conta pe cineva.
Nu sunt ... de fier.
Cânt ... cand ma simt singura, ca sa-mi tin de urat.
Niciodată ... nu ling unde am scuipat.
Rar ... las garda jos.
Plâng ... atunci cand (ma) dezamagesc.
Nu sunt mulţumită ... de mine.
Sunt confuză ... de obicei.
Am nevoie de ... siguranta.
Ar trebui ... sa fac mai des exercitii de sinceritate.

0 comentarii: