Tu stii pe cine ai pe langa tine?

duminică, 29 martie 2009

PRIETENII FALSI: Niciodata nu-ti cer de mancare.
PRIETENII ADEVARATI: Din "cauza" lor nu mai ai mancare.

PRIETENII FALSI: Te vor scoate din inchisoare si-ti vor reprosa ce ai gresit.
PRIETENII ADEVARATI: Se vor aseza langa tine spunand "Fir-as... ce-am belit-o! Da' am trecut si peste asta!".

PRIETENII FALSI: Nu te-au vazut niciodata plangand.
PRIETENII ADEVARATI: Plang alaturi de tine.

PRIETENII FALSI: Imprumuta de la tine lucruri pentru cateva zile.
PRIETENII ADEVARATI: Iti tin lucrurile atat de mult incat uita ca erau ale tale.

PRIETENII FALSI: Cunosc cateva lucruri despre tine.
PRIETENII ADEVARATI: Ar putea sa scrie o carte despre tine.

PRIETENII FALSI: Te vor lasa in urma, daca asa a facut si restul lumii.
PRIETENII ADEVARATI: Vor lua la suturi tot restul lumii pentru ca te-a lasat in urma.

PRIETENII FALSI: Vor sta la usa de la intrare.
PRIETENII ADEVARATI: Intra direct si spun "AM AJUNS ACASA!"

PRIETENII FALSI: Vin si pleaca.
PRIETENII ADEVARATI: Sunt pe viata.

3 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

too deep! si scoate naibii cuvantu` ala ca de 5 minute ma chinui sa-l tastez corect! :)))

Narcisa Tomulescu spunea...

@ Adi Mihăilă - De obicei imi plac apele adanci ;) Mi-ar fi placut sa nascocesc eu ceva atat de deep, dar e doar primul mass care m-a "miscat" vreodata.

George spunea...

daca nu te superi...as mai adauga cateva:

PRIETENII FALSI: Se adreseaza parintilor tai cu D-l/D-na
PRIETENII ADEVARATI: Se adreseaza parintilor tai cu TATA/MAMA

PRIETENII FALSI: Iti vor lua bautura de la nas cand vor crede ca ai baut destul
PRIETENII ADEVARATI: Se vor uita la tine cum te impiedici peste si vor spune "Termina-ti bey paharu de baut si ca nu inrosim alcoolu'."

PRIETENII FALSI: Te vor barfi celor care te barfesc pe tine.
PRIETENII ADEVARATI: Le vor rupe mufa.