Un zvon care mi-a adus primavara

miercuri, 13 februarie 2008

Cel putin azi nu mai conteaza vremea mohorata, tristetile, nervii legati de munca, de faptul ca e iarna, ca mai sunt 2 luni si ceva de munca silnica pana la prima escapada la mare, ca am golit cardul si portofelul, ca descopar falsi prieteni, ca X n-are timp de mine, ca ma haituieste Y, ca toate imi ies pe dos, ca mai am o luna fara o zi si imbatranesc cu inca un an, ca... (la naiba, daca tot nu mai conteaza, de ce le enumar?).

In sapaturile pe net am gasit un zvon, nu stiu cat de fondat, care mi-a adus un ranjet orgasmic pe fata. E aici: http://catalink-mediablog.blogspot.com/2008/01/bon-jovi-vin-la-bucureti.html

Nu e verificat din 3 surse, dar... Azi sper. Punct. Chiar daca maine o iau de la capat.

Later edit (data stelara 14 feb. 2008, putin dupa miezul noptii): Acum e verificat din 2 surse: E ceva, dar nu e sigur. Oricum, e mai mult decat a fost vreodata. A 3-a sursa sper sa-mi si confirme. Ce putin imi trebuie sa fiu aproape fericita!!! Unii i-ar zice superficialitate. Eu ii zic doar bucurie de copil mare.

0 comentarii: