Vama... doar Vama... pur si simplu

sâmbătă, 7 iunie 2008

A fost concert Vama... primul dupa un an jumate... ultima oara i-am vazut in Laptarie... cu multe piese Vama Veche si doua din noul repertoriu. Fotomodele si Cartita... Le-am ascultat din nou live la Arenele Romane... Am avut din nou un sentiment aparte... De data asta, dupa Cartita nu am mai ramas cu gustul ala amar, de parca sufletul meu ar fi inghitit bulgari de pamant in timp ce se lupta sa ajunga la mine. Am spus, pentru prima oara dupa ce am ascultat piesa (si cred ca au fost cateva sute de ori, mai ales in ultimele saptamani), "buna dimineata! acum m-am trezit!".

Au mai fost Nu Am Chef Azi (o doamne, dar ce chef aveam de fapt), Vara Asta, Fericire, Epilog (repertoriu vechi)... Suflet Normal, Undeva in Vama... Si am avut un dor de duca... as fi fugit atunci... Au fost toate piesele de pe albumul nou... A fost "cosy", chiar daca nu atat de intim ca intr-o seara in Laptarie... lume multa, chiar daca nu atat de multa cat m-as fi asteptat... Chirila a avut si zile mai bune (parerea mea), dar am dat vina pe posibilul trac de lansare... Oricum, a fost Vama... I-am asteptat... Sunt buni... Trupa Veche pentru mine nu exista si acum mi-e clar ca Tudor facea cel putin 85 la suta din ce a insemnat Vama Veche... Unii poate mi-ar raspunde "pentru ca era front-man"... Posibil, dar Balanescu face piese pentru Trupa Veche si nu-mi spun nimic... Poate gresesc, dar imi asum riscul asta...

Vama suna bine (pentru mine), are mesaj (cel putin pe intelesul meu) si ii astept intr-un nou concert intr-un loc care sa nu fie, totusi, Krystal sau Bamboo (acolo cred nu calc nici daca ar canta Bon Jovi).

Pana atunci raman Pe Sarma... Fug de Bed for Love care se transforma in "just a bed for two"... Nu ma simt ca in Fotomodele (ar fi si greu), dar voi munci ca sclavii pe plantatie fara sa imi faca cineva statuie, poster sau macar poza pentru "angajatul lunii"... Nu astept ca Dumnezeu sa apara la stiri... Imi traiesc viata de la 17 la infinit... astept sa ajung Undeva in Vama... sa-mi spal sufletul de noroi ca sa ajunga si el un Suflet Normal... iar lui Fat Frumos nu-i mai scriu demult... ba chiar am reusit sa-l ucid si sa-l ingrop (metaforic... nu va deveni un nou caz Elodia) si am scapat de el... Buna dimineata din nou!

3 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Narcisza, de ce naiba nu s-a strigat BERE, BERE la concertul Vama? :)) Foarte tare Post-ul! Esti desteapta rau! Atat...acum ma duc sa caut. Bere, bere....

Narcisa Tomulescu spunea...

scuipa-ma, sa nu ma deochi ;) nu s-a "cantat" berebereberebere pentru ca aia de acolo nu era BERE... era zeama de bomboane cubaneze de pe vremea lu' ceashca. dar nici n-a contat. a fost Cola si VAMA si noi. si berea a fost dupa aia... pentru unii...

Anonim spunea...

Narcisa si Adi..fraaatilor..nu stiu ce tot vorbiti voi acolo de BERE..nu sunt in tema, dar ne-a facut o deosebita placere sa petrecem Lansarea alaturi de voi.Sunteti tari..si Post-ul tau Narcisa...ma face sa deschid din nou Winamp=ul sa ascult toate albumele VAMA...
Povestea merge mai departe...in 4 5 6 Iulie..in VAMA...