Decizie unilaterala

sâmbătă, 12 iulie 2008

Aduc la cunostinta tuturor, pe aceasta cale, ca demisionez!

Incepand cu cand vreau eu! Si din ce vreau eu! Si fara preaviz!

Incep cu functia de adult (chipurile) responsabil! Pe care incerc sa nu o iau niciodata in serios. Tocmai de asta si pentru ca am obosit, anunt "conducerea" ca sunt incapabila sa ma mai gandesc la eterna zi de "maine". Nu mai fac fata programului incarcat de probleme gen orar prelungit la serviciu, datorii, factura la telefon, la cablu, la Internet, consum de apa, lumina si ce mai am prin casa (aerul si aerele din fericire sunt gratis) si de orice alte surse de stres a caror simpla enumerare ar starni o furtuna intr-un "glob".

Demisionez si aleg sa copilaresc in "nesimtire". Atat de mult cat voi putea. Cine are o problema cu asta sa se inscrie pe lista de asteptare. O voi citi cand voi hotari ca a venit ziua sa ma maturizez. Deocamdata imi iau "vacanta". O vacanta fara teme la matematica si lectura obligatorie. Voi aprofunda doar geografia (capitolul relief), fizica fluidelor (principiul lui Bachus: un lichid cufundat intr-un corp...) si ce s-o mai nimeri sa am chef. Ma voi plimba printr-un muzeu inventat de mine, in care opere de arta vor fi norii, care vor avea forme de "ce-vreau-eu", voi citi in stele la lumina lunii, ma voi da in leagan si voi asculta vantul. Traiesc pentru azi.

Si sa nu indrazneasca cineva sa ma trezeasca din vis!

0 comentarii: