Amintiri din copilarie (2)

joi, 9 aprilie 2009

Episodul 2 din folclor de "fatza blocului":


Coana Mitza biciclista
a cazut si si-a rupt piiii...

...tpalac intr-un copac
mie-mi vine sa ma caaaa...

...lule, mananci ovaz?
mie-mi vine sa ma baaaaa...

...ietzelul face baie
si se scarpina la coaaaa...

...na Mitza biciclista (...)

***

Re-zis-ten-ta,
Pace si cadenta
Cine nu mai poate,
Doua maini la spate!

***

Avion cu motor
Ia-ma si pe mine-n zbor
Nu te iau, ca esti mic
Si te cheama Polonic.

***

Din Oceanul Pa-ci-fic
A iesit un peste mic
Si pe coada lui scria
Iesi afara dum-nea-ta.

***

Spuse lu' tovaaraaaashaaaa!

***

Ciresica are mere,
Ciresel vine si cere
Ciresica nu se-ndura
Ciresel vine si fura
Cate mere a furat
Ci-re-sel?

***

La popa la poarta
E-o pisica moarta
Cine-o rade si-o vorbi
S-o manance coapta.
Cu marar,
cu patrunjel,
Cu untura de catel.

***

Stai acolo usturoi
ca stai bine pe butoi.

***

An tan tichi tan
Joc de fotbal mexican
Mingea e la Ene
Ene in izmene
Pasa la Panduru
Panduru da cu curu
Sut, bara, gol
Portaru-n curu gol.

***

Am cravata mea, sunt pionier,
Si ma mandresc cu ea, sunt pionier!
Flutura in vant, zalog de legamant,
Intaiul meu cuvant, de pionier!

(Asta desi s-au apucat oamenii de revolutie inainte sa ma faca pe mine pionier :( )

- va urma -

0 comentarii: