Primavara si zvonul cu Bon Jovi

miercuri, 8 aprilie 2009

Primavara trecuta, mi-e lene sa caut exact in ce perioada, ma loveau din toate partile zvonuri legate de un concert Bon Jovi la Bucuresti.
Acum au inceput din nou.

"Surse de pe piata de
publicitate sustin ca Bon Jovi si Guns N’Roses vor concerta cel mai probabil la Bucuresti la sfarsitul lunii mai. Se preconizeaza ca recitalurile celebrelor trupe rock vor avea loc in cadrul festivalului Bucharest Rock Arena", potrivit CanCan, care citeaza sandy-bell.com. Stirea a mai fost preluata si de Prima TV, si de 9am si de multe bloguri.
Si eu astept confirmarea. Cred ca as putea sa ma duc pe la biserica... poate poate vine.

2 comentarii:

Adi Mihăilă. spunea...

Ia zi-mi: ai fost cuminte anu` asta? :))

Narcisa Tomulescu spunea...

Eu? Cuminte? Depinde cum cade lumina pe mine, de viteza vantului, de forta de frecare, de cotele apelor Dunarii...