De ce blog?

marți, 15 ianuarie 2008

... sau "glob", vorba "iluminatului"... Pai nu stiu... Poate pentru ca-s libera si momentan nu am gasit altceva mai bun de facut... Poate pentru ca am auzit la cineva ca a scrie aici este cea mai ieftina "sedinta" de psihoterapie... Asta vom vedea...

Refuz ideea cu "pentru ca e la moda"... nu am fost niciodata "la moda"... moda e ce-mi place mie si nu dau doi bani pe ce cred altii despre acest "principiu" al meu.

Poate vreau doar sa ma joc... cu cuvinte, cu idei, cu ganduri care-si dau unul altuia in gura la iesirea din creieras si pe care nu le pot exprima decat in scris...

Poate pentru ca nu pot sa dorm noaptea si am nevoie de o alta ocupatie decat sa ma joc tetris in speranta ca ochii imi vor obosi suficient de tare incat sa simta nevoia sa se inchida singuri, cuminti, sa ma lase sa ma odihnesc pentru ca nu mai au puterea sa rememoreze figuri pe care vreau sa le uit, locuri in care as vrea sa fiu sau in care am fost si de care mi-e atat de dor...

Sper ca pentru cei care vor reusi sa razbata pana aici posturile sa fie o "companie" cat mai draguta in cele cateva minute in care poate vor zabovi pentru a le parcurge.

Voi reveni cand voi simti ca am ceva de spus

0 comentarii: